Všeobecné obchodní podmínky

Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží v internetovém obchodě NastenneMapy.cz

Ceny zboží

Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách jsou koncové ceny včetně DPH.

Objednávka zboží

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem NastenneMapy.cz. Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mailovou adresu. Součástí objednávky bude také číslo objednávky, které je nutné uvádět při komunikaci s pracovníky internetového obchodu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný e-mail, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.

Dodací podmínky zboží

Zboží odesíláme během 1 až 2 pracovních dní - laminované mapy; do 7 dní obvykle rámované mapy. V případě nedostatku některé položky objednávky Vás budeme neprodleně informovat a domluvíme se na dalším postupu. Snažíme se všechny objednávky vyřídit co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti. Zboží balíme do pevných papírových tubusů (laminované mapy), nebo do bublinkové fólie + pevného kartonu (rámované mapy).

Platba a distribuce zboží

Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:

  • Platba na dobírku - zboží je odesláno doručovací službou a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží.
  • Platba převodem na účet - platbu je potřeba provést na účet 850144641/0100 s uvedením čísla objednávky do variabilního symbolu. Zboží je rezervováno po dobu 7 dní a bude expedováno vč. daňového dokladu ihned po obdržení platby na doručovací adresu zákazníka.
  • Platba v hotovosti - tento typ platby je možné uplatnit při osobním odběru na provozovně. Neplatí se žádné poštovné ani balné. Zboží je možné si vyzvednout až po potvrzení pracovníka obchodu, že je zboží připraveno k odběru. Možnost osobního odběru

Upozornění: Při osobním odběru není možné platit platební kartou.

Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená (proražená krabice, rozbalené zboží), zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.

Ceník dopravného a balného

Balné je vždy ZDARMA. Cena za dopravu je připočtena k hodnotě objednávky. Dopravné je závislé na typu platby a výši objednávky. Cena dopravy

Důležité upozornění! Zásilky jsou doručovány během dne, proto prosím uvádějte doručovací adresu, kde jste k zastižení. V den doručení zásilky se s Vámi dopravce telefonicky spojí), proto uvádějte platný telefon. S dopravcem si můžete dohodnout v kolik hodin budete k zastižení na dodací adrese.

Vrácení zboží

V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím tohoto internetového obchodu, má kupující v souladu s §53 odst.6 Obč. zák č. 40/1964Sb. ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud dodané zboží a podmínky dodávky neodpovídají objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn nepoškozené, kompletní zboží včetně obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady o nákupu zaslat zpět na vlastní náklady dodavateli ve lhůtě maximálně 14 dnů.

Zákazníkovi bude uhrazena plná kupní cena zboží a to převodem na účet ve lhůtě stanovené pro vrácení peněz. Vracíme plnou kupní cenu za zboží, nikoliv náklady na dopravné. Zboží prosíme neposílejte na dobírku, dobírkové zásilky nemohou být převzaty z důvodu překontrolování stavu zboží.

Vrácení peněz

Pokud bude potřeba vrátit zákazníkovi peníze ať již za zrušenou objednávku, vrácenou objednávku nebo za reklamaci, stane se tak ve lhůtě 14 dnů od vzniku nároku na vrácení peněz a výhradně převodem na účet zákazníka. Požadavek na vrácení peněz evidujeme až po přijetí vráceného zboží na adresu provozovny. Prosíme, vždy uvádějte číslo účtu na který mají být peníze poslány.

Výměna zboží

Pokud zjistíte, že Vám dodané zboží nevyhovuje a potřebujete je vyměnit za jiné, je potřeba zboží na Vaše náklady odeslat zpět. Zároveň nás informujte u jakého zboží požadujete výměnu. Uvádějte také číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze pokud požadovaná výměna nebude možná.

Požadavky na vrácené zboží jsou u výměny stejné jako pro vrácení zboží. Tj. zboží nesmí být použité a musí být zasláno v originálním obalu s příslušnými doklady. Vyměněné zboží posíláme zákazníkovi ZDARMA.

Uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • originál dokladu o nákupu zboží
  • reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady.

Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

Ochrana soukromí

Prohlašujeme, že veškeré informace a osobní data Vámi poskytnutá využijeme výhradně k Vaší identifikaci v obchodním styku. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytnuta třetím stranám vyjma údajů nutných k zpracování a doručení objednávky.

Provozovatel

P.F.art, spol. s r.o., Gromešova 769/4, 621 00 Brno
IČ 46905375, DIČ CZ46905375
Číslo účtu: 850144641/0100